Χαρακτηριστικά του Συστήματος Πέδησης BREMBO στους Αγώνες που έγιναν στη Διεθνή Πίστα LOSAIL στη DOHA του QATAR με Εφαρμογές και στη Μοτοσυκλέτα σας

 

 
Χαρακτηριστικά του Συστήματος Πέδησης BREMBO στους Αγώνες
που έγιναν στη Διεθνή Πίστα
LOSAIL στη DOHA του QATAR
με Εφαρμογές και στη Μοτοσυκλέτα σας
Σύμφωνα με τους τεχνικούς της Brembo, οι οποίοι συνεργάζονται στενά με όλους τους αναβάτες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP, το GP του Κατάρ εμπίπτει στην κατηγορία μέτριου επιπέδου δυσκολίας αναφορικά με το σύστημα πέδησης. Σε κλίμακα από το 1 έως το 5, κατατάσσεται στο δείκτη δυσκολίας 3, μαζί με άλλες 8 πίστες.
 
Το GP διεξάγεται υπό το φως προβολέων, γεγονός που μας επιτρέπει να δούμε τους δίσκους φρένων να πυρρακτώνονται στα φρένα πριν τις στροφές. Αυτό το φαινόμενο, αν και μάλλον συχνό, δεν μπορεί να παρατηρηθεί σε άλλα GP, καθώς η χρωματική αλλαγή των δίσκων λόγω της θερμικής πίεσης είναι λιγότερη αντιληπτή στο φυσικό φως.
 
Δαγκάνες Brembo MotoGP Πολύ Ελαφρές και με Κορυφαία Ψύξη 

Οι δαγκάνες Brembo 4-εμβόλων μονομπλόκ για MotoGP είναι κατασκευασμένες από ένα ενιαίο μπλοκ αλουμινίου για μεγαλύτερη αντοχή σε υψηλές θερμοκρασίες.
Το σώμα της δαγκάνας έχει τη βέλτιστη αναλογία μάζας/ακαμψίας, αφού σχεδιάστηκε από υπολογιστικό πρόγραμμα που αναλύει δεδομένα από νίκες σε 500  Moto GP των τελευταίων 40 χρόνων. Οι δαγκάνες αυτές, που χρησιμοποιούνται ήδη για ένα χρόνο, είναι ελαφρύτερες από ό, τι τα προηγούμενα χρόνια. Το φινίρισμα της επιφάνειας περιέχει στρώμα νικελίου.
 
Τεχνολογία MotoGP και στις μοτοσυκλέτες δρόμου
 
Από το ντεμπούτο της στους παγκόσμιους αγώνες τη δεκαετία του 1970, η Brembo αναπτύσσει τεχνικές λύσεις για τους αγώνες, οι οποίες, αφού αποδειχθούν επιτυχημένες και αξιόπιστες, μεταφέρονται στη σειρά παραγωγής. Οι δαγκάνες φρένων Brembo High Performance, απαράμιλλης απόδοσης και σταθερότητας πέδησης, προέρχονται από την εμπειρία στην πίστα.
 
Η δαγκάνα Brembo GP4-RS εμπνευσμένη από το μονομπλόκ που χρησιμοποιείται στο MotoGP σέβεται αυτήν τη φιλοσοφία. Σχεδιασμένη για τους λάτρεις της πίστας και όσους θέλουν το καλύτερο, ξεχωρίζει από τα προϊόντα των ανταγωνιστών για το ελαφρύ βάρος της, την ακαμψία, την ψύξη, το σχεδιασμό και την απόδοσή της.

Επιλέξτε τη βασίλισσα της πίστας
 
ΕΔΩ: Νέα δαγκάνα Brembo GP4-RS
 
 
Κάθε γύρος 12 τμήματα φρεναρίσματος, όπως μόνο στο Misano
 
Μόνο 4 από τις 16 στροφές της πίστας Losail του Κατάρ (3, 8, 11 και 13) δεν απαιτούν παρέμβαση πέδησης - μόνο η πίστα Misano Adriatico έχει 12 τμήματα φρεναρίσματος ανά γύρο. Για το λόγο αυτό, από την αρχή μέχρι την καρό σημαία, οι αναβάτες χρησιμοποιούν τα φρένα 264 φορές, περισσότερο από ότι σε κάθε άλλο ασιατικό σιρκουί.
Όπως και στα KymiRing και Motegi, τα φρένα χρησιμοποιούνται για 34 δευτερόλεπτα ανά γύρο. Στο Κατάρ, τα φρένα χρησιμοποιούνται για πάνω από 12 ½ λεπτά, που αντιστοιχεί στο 30% του αγώνα.
 
Από τα 350 km/h στα 100 km/h μόλις σε χρόνο ενός καρδιακού παλμού
 
Από τα 12 τμήματα φρεναρίσματος της Διεθνούς Πίστας του Losail του Κατά, τρία θεωρούνται πολύ απαιτητικά για τα φρένα, πέντε μέτριας δυσκολίας και τέσσερα είναι εύκολα.
 
Χάρη στην ευθεία 1.068 μέτρων που προηγείται, το φρενάρισμα στην πρώτη στροφή μετά τη γραμμή τερματισμού είναι ένα από τα πιο δύσκολα σε ολόκληρο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα: οι μοτοσυκλέτες του MotoGP πλησιάζουν τη στροφή με ταχύτητα που ξεπερνά τα 346 km/h και πρέπει να επιβραδύνουν στα 98 km/h εφαρμόζοντας δύναμη 5,1 kg στη μανέτα. Για να ρυθμίσουν την καμπύλη, οι αναβάτες φρενάρουν για 4,9 δευτερόλεπτα και ταξιδεύουν για ακόμα 263 μέτρα. Η πίεση στο σύστημα πέδησης φτάνει τα 10,9 bar.
GRAND PRIX OF DOHA - Η Ταυτότητα Πέδησης της Πίστας Losail
Η πίστα Losail και το Σύστημα Πέδησης
 

You have no rights to post comments

01.denicol
02.afam
03.brembo
04ohlins
05slacker
06ison
07twinair
08hebo
09marolo
10wp
11qsprings
12eibach
13motomaster
14tmv
15stm
16silentsport8
gg_torrot_1000