Συστήματα Πέδησης Brembo στο ΜotoGP της Αμερικής (Austin, Τέξας)

 

 

 
Συστήματα Πέδησης Brembo στο ΜotoGP της Αμερικής (Austin, Τέξας)
Μετά από απουσία ενός έτους, το MotoGP επιστρέφει στη Βόρεια Αμερική 1-3 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με τους τεχνικούς της Brembo που συνεργάζονται στενά με όλους τους αναβάτες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP, το Circuit of the Americas είναι μέτριας δυσκολίας για τα φρένα.

Σε κλίμακα από 1 έως 5, έχει βαθμό δυσκολίας 3. Η πίστα του Τέξας ξεχωρίζει για την εντυπωσιακή κλίση της ευθείας που οδηγεί στην πρώτη στροφή, με υψομετρική διαφορά 41 μέτρων μεταξύ του χαμηλότερου και υψηλότερου σημείου. Μπορεί κανείς εύκολα να φανταστεί τις συνέπειες που θα είχε για τους αναβάτες ένα λάθος στο σημείο πέδησης.
 
Το δυσκολότερο σημείο για τα φρένα στο MotoGP του Austin στο Τέξας
 
MotoGP δαγκάνες πολύ ελαφριές, με εξαιρετική ψύξη

Οι ακτινικές δαγκάνες μονομπλόκ 4-εμβόλων της Brembo είναι κατασκευασμένες από μπλοκ αργιλίου-λιθίου και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά στο MotoGP. Η κατεργασία billet επιτρέπει τη χρήση υλικών με καλύτερα μηχανικά χαρακτηριστικά και μεγαλύτερη αντοχή σε υψηλές θερμοκρασίες.
 
Τεχνολογία MotoGP και για μοτοσυκλέτες Δρόμου
 
Από τότε που πρωτοεμφανίστηκε η Brembo στα Παγκόσμια MotoGP τη δεκαετία του 1970, χρησιμοποίησε τους αγώνες για να αναπτύξει νέες τεχνικές λύσεις οι οποίες, αφού αποδειχθούν επιτυχημένες και αξιόπιστες, χρησιμοποιούνται στη μαζική παραγωγή. Οι δαγκάνες φρένων Brembo High-Performance, με απαράμιλλη απόδοση πέδησης και σταθερότητα, είναι εμπνευσμένες από την εμπειρία της εταιρείας στην πίστα.

Η δαγκάνα Brembo GP4-RS από μονομπλόκ που χρησιμοποιείται στο MotoGP σέβεται αυτή τη φιλοσοφία και είναι σχεδιασμένη για τους λάτρεις της πίστας και όσους θέλουν το καλύτερο. Το χαμηλό της βάρος, η ακαμψία, η ψύξη, ο σχεδιασμός και οι επιδόσεις της την κάνουν να ξεχωρίζει από τα προϊόντα των ανταγωνιστών.
ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΕΔΩ
 
12 σημεία φρεναρίσματος για 37 δευτερόλεπτα

Οι αναβάτες MotoGP χρησιμοποιούν τα φρένα 12 φορές σε κάθε γύρο, τον ίδιο αριθμό με την πίστα Misano, η οποία είναι 1,3 χλμ. μικρότερη. Τα φρένα στο Circuit of the Americas χρησιμοποιούνται για 37 δευτερόλεπτα ανά γύρο, έξι δευτερόλεπτα περισσότερο από την πίστα Misano και τιμή ρεκόρ για το Πρωτάθλημα 2021.
Σε τέσσερις στροφές της πίστας του Τέξας, τα φρένα χρησιμοποιούνται έως 1,6 δευτερόλεπτα και μόνο σε τρεις για πάνω από 4,5 δευτερόλεπτα.  Υπάρχουν επτά τμήματα φρεναρίσματος λιγότερο των 100 μέτρων, όλα με επιβράδυνση που δεν υπερβαίνει τα 1,1 g. Από την αρχή μέχρι την καρό σημαία, κάθε οδηγός ασκεί δύναμη στη μανέτα 0,8 τόνου - 0,43 τόνου λιγότερο από ό, τι στο GP του Misano.
 
300 μέτρα φρεναρίσματος

Από τα 12 τμήματα πέδησης στο Circuit of the Americas, τρία ταξινομούνται ως απαιτητικά για τα φρένα, τέσσερα είναι μεσαίας δυσκολίας και τα υπόλοιπα πέντε αποτελούν μόνο μια ελαφριά πρόκληση για τα συστήματα πέδησης.



 
Η πιο δύσκολη στροφή είναι στο σημείο 12: οι μοτοσυκλέτες φτάνουν εκεί με 339 χλμ./ώρα και φρενάρουν για 6,2 δευτερόλεπτα για να πέσουν στα 66 χλμ./ώρα. Τα 317 μέτρα φρεναρίσματος αποτελούν παγκόσμιο ρεκόρ. Η δύναμη που ασκείται στη μανέτα είναι 5,7 kg, η επιβράδυνση 1,5 g και η πίεση του υγρού φρένων Brembo HTC 64T φτάνει τα 12,2 bar.
 

You have no rights to post comments

01.denicol
02.afam
03.brembo
04ohlins
05slacker
06ison
07twinair
08hebo
09marolo
10wp
11qsprings
12eibach
13motomaster
14tmv
15stm
16silentsport8
gg_torrot_1000